Ulotki i naklejki są wypróbowane i prawdziwe formy reklamy. Nawet w 2016 roku, są one nadal wokół, ponieważ działają. Pomimo mediów społecznościowych, kampanii wirusowych i reklamy online, można użyć ulotek i naklejek, aby skutecznie reklamować swoją firmę. Są one bardzo przystępne środek marketingowy dostępny dla każdego z możliwym wysokim wpływem wśród odbiorców docelowych. Dowiedz się, jak wykorzystać tę efektywną kosztowo moc teraz!
W dalszej części podsumowaliśmy dla Ciebie, jak ulotki i naklejki są bardzo skutecznymi środkami marketingowymi dla małych i średnich przedsiębiorstw. Podkreślimy również, jakie informacje powinien zawierać Twój projekt, aby zmaksymalizować wpływ i jak powinieneś podejść do dystrybucji materiałów promocyjnych.
Ulotki i naklejki to skuteczna reklama dla Twojej firmy
Są efektywne kosztowo
W porównaniu z każdą inną formą reklamy, ulotki i naklejki są niezwykle opłacalne. Druk online oferuje doskonałą jakość w przystępnych cenach, więc stają się one ekonomiczną opcją dla maksymalizacji zwrotu z inwestycji. Ulotki i naklejki są lepsze wykorzystanie budżetu marketingowego niż gazety, TV, radio, lub reklamy billboard, i będą one najprawdopodobniej dotrzeć do większej grupy odbiorców.
Są proste
Każdy wie, jak działają naklejki, a ludzie rozumieją ulotki jako materiał informacyjny. Po wyprodukowaniu swoich ulotek i naklejek, trzeba tylko wymyślić skuteczną strategię dystrybucji. Samo działanie jest tak proste, jak rozdawanie wydrukowanych elementów, ale tak naprawdę masz pełną kontrolę nad tym, jak i gdzie rozprowadzasz ulotki lub używasz naklejek. Dzięki temu możesz w prosty sposób dotrzeć do potencjalnych grup klientów. Nie potrzebujesz segmentowanych e-maili ani kampanii Adwords!
Ludzie ich używają
Pomyśl nie tylko o zderzaku: dzięki atrakcyjnemu wzornictwu, naklejki stają się wspaniałym prezentem, który przekształca klientów w zwolenników Twojej firmy. Będą oni okazywać lojalność wobec marki, personalizując swoje rzeczy za pomocą Twojej naklejki, od pudełek na lunch, przez futerały na gitary, po laptopy i inne sprzęty ważne w ich codziennym życiu, rozpowszechniając w ten sposób informacje o firmie. Podobnie, ludzie mają tendencję do zachowania ulotek dla kiedy albo mają rzeczywistą potrzebę lub chcą powiedzieć znajomym o swojej firmie. Ulotki mają duży potencjał do przyszłej konwersji.
Są łatwe do stworzenia
Naklejki są proste, dlatego są tak skuteczne. Często wystarczy dobrze zaprojektowane logo lub chwytliwy tagline. W podobny sposób, uproszczenie jest kluczem, jeśli chodzi o projektowanie ulotek. Chcesz przyciągnąć uwagę odbiorców, ale nie przytłaczać ich. Wystarczy, że zamieścisz tylko niezbędne informacje i dane kontaktowe. Poniżej podamy Ci również ważne wskazówki dotyczące efektywnego projektowania ulotek i naklejek. Jeśli absolutnie nie możesz stworzyć własnego projektu, przygotuj się najlepiej jak potrafisz i zatrudnij projektanta.
Jak skutecznie używać naklejek do reklamowania swojej firmy?
Naklejki są używane, aby uzyskać polityków wybranych, budować firmy, podnieść świadomość marki i zwiększyć ekspozycję. Są one trwałe i oferują wielki zwrot z inwestycji poprzez niski koszt za wrażenie. Możesz ich używać w sposób efektywny kosztowo do reklamowania swojej firmy w sposób, w jaki inne media nie mogą. Uczyń je interesującymi i pomyśl o naklejkach jako o szansie na nawiązanie relacji z odbiorcami. W ten sposób można podnieść je z pozycji promocyjnej do prezentu lub nagrody, którą można rozdać - ludzie powinni chcieć umieścić je na swojej własności.
- Naklejki są fizycznym "polubieniem" Twojej marki, firmy lub przedsiębiorstwa.
Wywołują efekt referencji: Badania pokazują, że ludzie nadal ufają osobistym rekomendacjom. Naklejka jest dokładnie tym, offline pieczęć zatwierdzenia, głosząc "kojarzę się z tym."
Naklejki są potężne, ponieważ kiedy pojawiają się na osobistych przedmiotach, nie są już postrzegane jako reklama. Zamiast tego, stają się potwierdzeniem, że inni im ufają.
Możesz używać naklejek jako "swag" - dołącz naklejkę do zamówień lub komunikacji, którą wysyłasz pocztą, i rozdawaj je płacącym klientom. Wysokiej jakości naklejka jest bardziej postrzegana jako prezent niż na przykład wizytówka. Jeśli potraktujesz je jako coś wyjątkowego, możesz zaangażować swoich klientów, którzy pójdą za Twoim przykładem. Będą aktywnie myśleć o tym, jak zrobić dobry użytek z Twojej naklejki.
Naklejki nie są tylko do rozdawania. Wykorzystaj je do efektywnego kosztowo brandingu swojego produktu, opakowania lub komunikacji. Rozpowszechniaj swoją wiadomość i markę!
Aby naklejki pracowały dla Ciebie, powiąż je z innymi działaniami marketingowymi, takimi jak tożsamość korporacyjna, strona internetowa, ulotki, wizytówki i lokalizacja (sklep lub biuro). Przy projektowaniu naklejek, zadaj sobie pytanie, kto chcesz kierować, gdzie znajdziesz swoją publiczność, jak można je zaangażować, jakie są Twoje unikalne wartości i jak można je przekazać. Reklama naklejkowa polega na nawiązaniu relacji z klientami. Możesz użyć naklejek na różne sposoby, aby połączyć się i komunikować się z publicznością i zachęcić ich do reklamowania dla Ciebie.
Jak skutecznie używać ulotek do reklamowania swojej firmy
Przed stworzeniem ulotki, skup się na swoim celu. Kto chcesz osiągnąć, i co chcesz osiągnąć? To będzie informować treści i projektowania ulotki. Chcesz przyciągnąć uwagę odbiorców i zapewnić im solidne informacje, rozwiązania lub możliwości - innymi słowy, istotne treści. Dokonuj mądrych i celowych wyborów. Poniżej przedstawiamy możliwości, co należy umieścić w ulotce, aby była ona skuteczna (ale w zależności od projektu, w żadnym wypadku nie trzeba umieszczać wszystkich tych elementów):
- Informacje kontaktowe: Ludzie muszą wiedzieć, jak do Ciebie dotrzeć. Dołącz swoją nazwę firmy, adres, numer telefonu i stronę internetową. Dołącz profile i strony w mediach społecznościowych, jeśli je posiadasz.
Nagłówek: Nagłówek powinien komunikować, o co chodzi w Twojej firmie. To pierwsza szansa, aby przyciągnąć czytelnika, więc zrób to dobrze!
Elementy wizualne: Użyj świetnej fotografii lub pouczających ilustracji, aby uzyskać swój punkt widzenia i pokazać, co możesz zaoferować. Obrazy powinny być atrakcyjne i podkreślać pozytywny element lub wywoływać pozytywne emocje.
Branding: Nie zapomnij o uwzględnieniu tożsamości korporacyjnej. Twoi klienci powinni rozpoznać Twoją firmę po logo.
Układ i kompozycja: Uporządkuj wszystkie informacje w taki sposób, aby ulotka była łatwa do czytania i przeglądania. Użyj subtelnego i jednolitego tematu dla swojego projektu. Uporządkuj informacje za pomocą wypunktowań i podtytułów. Użyj obrazów, aby przełamać tekst i zilustrować pomysły, a także uwzględnij puste miejsca, aby zapewnić przejrzystość i odpoczynek dla oka.
Kluczowe fakty: Jakie są najważniejsze punkty, które chcesz przekazać?
Oferty: Czy korzystasz z rabatu lub specjalnej oferty, aby promować swój biznes? Daj klientom znać, czy mogą skorzystać z wyjątkowej okazji.
Wartości: Powiedz czytelnikom, w jaki sposób Twoja firma jest wyjątkowa. Możesz wykorzystać propozycje wartości, referencje, nagrody lub relacje w mediach, aby dać ludziom do zrozumienia, że wykonujesz świetną pracę i powinni wybrać właśnie Ciebie.
Wezwanie do działania: Musisz zakończyć na silnym wezwaniu do działania, więc czytelnicy ulotki będą wiedzieć, co robić: działać teraz, zarejestruj się dzisiaj, zadzwoń teraz, skorzystaj z ograniczonej oferty. Używaj aktywnego języka i, jeśli to możliwe, wprowadź lekkie poczucie pilności.
Dzięki tym elementom, możesz stworzyć ulotkę, która będzie pasować do Twoich celów i osobowości Twojej firmy. Pamiętaj, dołącz tylko to, co jest niezbędne dla Twojej komunikacji!
Efektywna dystrybucja Twoich ulotek i naklejek
Kiedy Twoje naklejki i ulotki są już stworzone i wydrukowane w wysokiej jakości, musisz je kreatywnie dystrybuować. Rozdawanie ich bezkrytycznie może dosłownie równać się wyrzucaniu pieniędzy, więc włóż trochę wysiłku w planowanie dystrybucji. Klienci zawsze chcą wiedzieć, w jaki sposób będą korzystać, więc trzeba zaangażować je w sposób, że mogą zobaczyć, co jest w nim dla nich.
Lepiej nie wykorzystuj naklejek do rozklejania ich po całym mieście. Zamiast tego, jak już wspomnieliśmy powyżej, możesz obrandować nimi swój produkt lub opakowanie, zachowując przy tym zdrowy umiar. Traktuj je jako coś wyjątkowego i stwórz postrzeganą rzadkość. Twoi klienci zaakceptują je jako wartościowe prezenty. Dołącz je do zamówień, które wysyłasz pocztą i rozdawaj je przy zakupie w sklepie.
Ulotki są bardziej proste reklamy, a w zależności od wielkości nakładu i wielkości kampanii, trzeba będzie zatrudnić kogoś do ich dystrybucji. W każdym razie, można skaut najlepsze obszary do tego.
- Możesz zapłacić dystrybutorowi, aby umieścić swoje ulotki w skrzynkach pocztowych, trzymać je w drzwiach i pod wycieraczkami. Jest to podejście rozproszone, gdzie będzie zobaczyć więcej zwrotu im wyższa jest objętość. Powinieneś przynajmniej zawęzić ten wysiłek do obszarów, w których można znaleźć swoją grupę docelową.
Spróbuj zaangażować swoich klientów tam, gdzie oni są. Wiele lokalnych firm ma skrzynki lub tablice na ulotki. Od studia jogi do kawiarni, księgarni, myjni samochodowej lub sklepu z narzędziami, wybierz miejsca, które są często odwiedzane przez Twoją grupę docelową.
W zależności od rodzaju działalności, można rozdawać ulotki na imprezach publicznych, takich jak prezentacje, pokazy i targi.
Można wysłać garść ulotek do wyboru klientów, prosząc ich do obiegu je w zamian za nagrodę, taką jak rabat, bezpłatną usługę lub uaktualnienie.
W sąsiedztwie swojego sklepu lub firmy, można zrobić specjalną promocję: kupić kilka tanich torebek wieszak drzwi, wypchać je z ulotką, wizytówką i naklejką i powiesić je na drzwiach w sąsiedniej społeczności. Zdziwiłbyś się, jak wiele osób mieszka w pobliżu Twojego biznesu i nie wie jeszcze o jego istnieniu.
Poproś swoich współpracowników biznesowych, aby rozdawać ulotki dla Ciebie za opłatą.
Użyj cyfrowej wersji ulotki, aby promować swój biznes w mediach społecznościowych, takich jak Twitter, Facebook, Instagram, Pinterest lub LinkedIn. Pamiętaj, aby nie spamować nikogo. Zrobione we właściwy sposób, można uzyskać akcje i polubienia w ten sposób.
Wydrukuj swoją ulotkę w rozmiarze plakatu, aby wyświetlić go na zewnątrz firmy na chodniku, jeśli to możliwe, lub powiesić go w oknie swoich sklepów i innych miejscach.
Zdobądź zewnętrzną tackę na ulotki, aby ludzie nadal mogli wziąć ulotkę z Twojej firmy, nawet jeśli jesteś zamknięty lub po prostu przechodzą obok.
Rozdaj ulotkę w punkcie zakupu. To działa najlepiej, jeśli ulotka oferuje jakiś rodzaj zniżki lub zachęty do przyszłego zakupu.
Uczęszczaj na odpowiednie imprezy sąsiedzkie i środowiskowe i rozdawaj tam ulotki.
Użyj ulotek i naklejek, aby skutecznie reklamować swoją firmę teraz i uzyskać wycenę dla wysokiej jakości naklejek i ulotek. Jak używasz tych dwóch elementów do marketingu swojego małego lub średniego przedsiębiorstwa? Daj nam znać w komentarzach!